Soon i´ll leave and be free





Tågluff 2009

Frihet. Känsla av mening. Äventyr.

Jag ska i juli-aug lämna detta sätt att leva i två veckor. Önskar att jag vågade lämna det i mer än två veckor, men svensson livet har lämnat sina djupa spår, vilket ger mig ett behov av trygghet och stabilitet. Jag önskar att jag bara kunde släppa taget helt och låta vinden ta tag i mig.

Jag känner redan spåren och landsvägarna. Längtar så. Har inte hittat nån att åka med ännu heller men jag hoppas och tror att jag snart kommer hittat den person jag kommer upptäcka det fri livet med.

Tänk att inte ha nån fast punkt där man så tydligt kan känna stål kedjan hårt runt själen. Åka ditt man den dag känner för, stanna och åka när man vill, träffa ny människor, nya kulturer se andra världar. Känna håret svepas med i den vilda vinden.

Ställen jag hoppas att se på min väg; Berlin, Venedig, Budapest, Paris.. London? =)

Leva livet som jag tror det är menat att leva det. I frihet


Kommentarer
Postat av: sis

Gör du rätt i det är härligt, du komemr säkert hitta nån. Pöss

2009-04-09 @ 14:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0