Crazy alcohol

Jag kan inte fatta hur det kom att bli så populärt och accuperat att hinka i sig gift som ett dregg. Att dricka en vätska som gör att man tappar omdömet, balansen och känsla. Hur många misstag har inte begåtts under alkholens påverkan? Hur många wonders har man alkoholen att tacka? Nä just det, inget skulle jag tro. Why in hell vill man utsätta sig för detta? Vad vill man åstakomma med att supa sig redlös? Alkis eller inte... alkohol är inte bra för någon. Nånstans tror jag att alla, som nu dricker, flyr från något. Om de nu bara är för en dag. De folk måste förstå e att det går mer än bra att ha kul utan alkohol en fredag kväll, seriöst! När man väl har insett detta öppnar de sig en helt ny värld. Det finns så sjuk mycket att göra, att se, uppleva. Men jag tror folk e blinda. Man ska dricka, de e det man gör. En av de första jag märkte när jag sluta dricka va att man börja aktivera hjärnan på de dagar man egentligen skulle supa. Man började gör mer saker. Jag skulle nästan kunna gå så långt att säga att man kan ha roligare utan alcohol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0