Vandra mot dina drömmar

Livet går runt och runt. Folk verkar går runt i cirklar, vissa står helt stilla. Det finns vägar som leder till otroliga platser, otroliga uppleverlser. Men människor verkar bara ta det vägar det känner till, vägar av trygghet, dom som ofta bara leder dig tillbacks till samma ställe. Ta stigen som för dig till fjärran, kanske kommer du se nått, lära dig något. Jag säger inte att jag har alla svaren, tvärt om. Jag vet att jag inte har dom men jag söker dom, en efter en. Aldrig kommer de att ta slut på frågor och då heller inte svar, det är det som gör allt så bra. Oändligt med kundskap och lärdomar.

Our lives begin to end the day we become silent about the things that matter
- Martin Luther King Jr.
Our lives begin to end the day we become silent about the things that matter
- Martin Luther King Jr
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0