Bob


Äntligen tog jag mitt vett till fånga och köpte biljetter till ett musikaliskt geni. Eftersom gubben ska uppträda på 32 ställen under beloppet av ungefär lika många dagar har vi tur att han spelar i sverige först av alla. Fyfaan ska buggjäveln ha dö på sig själv?
Snart fyller han 68år. Och man undrar ju om han kommer hamna över sjutiostrecket om han fortsätter på detta vis. Jag hoppas att vi hinner få mycket mer från honom innan det e dax för karl och kila.
Inte bara e det konseren som är värd att tittas på, jag roades mycket av filmen I´m not there, även om jag inte förstod vad som skulle förstås. Mycket bra musik och bra skådespeleri.

Farsan min tycker oxå att Dylan är av ett geni, vilket han tyckt sen han började spela på 60-talet. Jag levde ju tyvärr inte då, skulle vart coolt å se poeten i sina bästa dar. Jag fick boken Dylan Biografin skriven av Howard Sounes av farsan. Den är lätt läst underhållande och intressant, jag har inte läst klart den ännu men de vore ju trist, då finns de ju inte nått kvar att läsa! 

Ioförsig finns det några böcker till jag vill läsa, lika så filmer finns kvar som måste ses. Men det blir en annan gång! 


 People seldom do what they believe in.
They do what is convenient, then repent
 - Bob Dylan



Kommentarer
Postat av: Angie

Ja jag äter ju! 2 :a dagen idag!! stolt :) Hoppas vi ses snart pöss på rej dylan fanet

2009-03-06 @ 23:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0