Giftstruma

Inte nog med att man blir yr och vilsen på morgonen så måste man käka en massa medicenering. Så är det. Å jag och min mage som knappt tål penicillin. Ja, illa mår jag av dom. Hjärtat står lita snabbt och hårt som en basketboll i händerna på ett proffs. Men nu har jag ialla fall hamnat på förbättrings stigen. Så jag snart kanske kan återvända till jobbet istället för att dega hemma dag ut och dag in.

22år är jag denna dag. Visst ung är jag fortfarande, men jag, som viljat ha en söt liten bulle i ugnen sedan jag vart tolv, har väntat ett tag nu på att den skall komma. Och nu kanske man skulle kunna snacka med karl här hemma om det, så  kommer Giftstruman! Inte en knatte på två år säger dom, kanske för det bästa i alla fall men det känns ändå hårt inuti mig.

Runt om kring mig växer magar till höger och vänster. Vilken lycka! Ja, det är nått så fantasiskt. Ett under i mina ögon. Jag hoppas att jag snart blir kry igen. Snart då, kan man plantera ett litet frö.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Va söt du e.. Plantera ett frö! hihihi :D

2009-03-07 @ 21:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0