Sorg



Jag kan inte föreställa mig något värre än att förlora någon man älskar
Det är sånt man bara drömmer mardrömmar om. För knappt en månad
sedan blev mardrömmen sann för min syster. Mannen hon älskade
dog plötsligt. Helt plötsigt fanns han inte mer, han finns inte där att prata med,
dela upplevelser med. Nu ligger han i en vit lackad kista under jorden.
En ung människas död är nog det mest fasans fulla som någonsin kan hända.
Så orättvist och plågsamt.

Smärtan av det tomma svarta hålet i hjärtat måste vara olidligt.

Mina tankar går ut till hans nära och kära
Speciellt han mor och far
och min syster

Vila i frid Andreas 


Kommentarer
Postat av: sis

tack hjärtat. i minnet han lever och ler. älskar dig!

2011-11-13 @ 10:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0