One in a million

Att ha en dröm om att resa och se sig om i världen har blivit mottligt manestream. Men för mig spelar det inte någon som helst roll om hela jordens befolkning har en och samma dröm, för mig är ändå min dröm lika unik och speciell som jag själv. Jag må slita med mitt svett och bokstavligt talat mina tårar för att nå mitt mål men jag vet att i slutändan, när jag befinner mig någonstans ute i världen att allt var värt det. De må vara värt det!
.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than by the things you did.
- Mark Twain
Twenty years from now you will be more disappointed
by the things you didn't do than by the things you did.
- Mark Twain




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0